falling objek

Jumaat, 26 Ogos 2011

hmm..!!

mmmmm..!!
aq ad sorang kawan llki.
kitorang nim mmg rapat giller smase kicik2 dulu..
tapi bile dh besar,
langsung x bertegur sapa...
kau buat bodoh , aq buat bodoh....
walhal dalam hati ini rindu sangat nak borak borak ngan die macam kecik2 dulu..


aq tahu perasaa ini bukan perasaan cinta..
ttpi rindu dan saynag aq kt die sbagai sorang kawan..
dulu kitorang rapat sangat.
dan kini senyap je..
aq agak terkilan dengan keadaan ini.

walaupom kitorang berada dalam satu tempat ,
walaupun dia ada depan mata aq ,
tapi kitorang tetap buat bodoh..
macam xprnah kenal...

awak saya rindu sangat kat awak...
nak sangat rapat macam dulu .
tapi sy malu nak tego awak .
 sbb dh lama kite x beborak.

kadang kadang saya rasa kita macam berada dalam satu pertandingan
who can act like they are careless...

bile awak dok sbelah sy ,
sy buat buat sibok .
bila sy dok sbelah awk plak ,
awk cube nak mngelak dari sy..

awak tahu x !
thu x perasaan ini membunuh saya dgn TEROOK skali..
dan sy nak thu sngt adakah perasaan ini turut membunuh awak sepertimana saya..

mujurlah ada lisa yg sudi dengar luahan hati sy..
sy slalu cite pasal awk kt die.
sbb sy dh xthan dengan drama bersiri
yg tidak pernah ada penghujungnya..'

wak saya sayang awak..
awak kawan sy sjk dulu lagy..
kite sambut raye same2
kita maen sama2
awk ingat x??

sy xsalahkan awak
kalo awak dh xingt sume tu..
mgkin knagn tuh dh trlalu lama dan xbgitu penting untk awk igati..

tapi bg sy ,
sy akan ingt memori tuh sampai mati..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan